субота, 1. септембар 2012.

Stav i Ego


U ljubavi  kao i u religiji sve pociva na osecanju i na verovanju u neverovatno....dokle god ima ljubavi u tebi nisi sam...potreba da sa nekim delis vreme,prostor...misao...slusas i budes saslusan budi u nama neverovatan osecaj lakoce postojanja , otvara nam davno zatvoreno oko da prepoznamo u drugom delic sebe i razumemo se dok cutimo.Najbolji nacin da covek zna sta zeli je da zacuti i pusti tisinu u sebi da mu otkrije nove puteve. Tek kad zacuti dusa govori iz njega onako kako zaista treba da izgledaju njegove misli  htenja , stremljenja…samo covek jos uvek u sebi - ne moze da ucuti , vecitu potrebu da uvek nesto nekome kazuje, namece, trazi…Zacutati znaci spoznati svoje drugo ja na sasvim drugaciji nacin I posvetiti sebi toliko vremena da mozemo da uhvatimo delic sekunde kada nista ne mislimo , kada smo predati sopstvu I kada smo deo jedno celine, pa makar to bio samo taj delic otrgnut od vremena.
Cutanjem mi uoblicavamo svoje JA, svoje NAD-JA se tada povlaci kao ego pred velicinom VECEG I MOCNIJEG od nas samih. Ubiti EGO cutanjem je mukotrpan I dugotrajan posao.Ego je nesto sto je daleko iznad racija I emocija.Ego nam unistava pravilan stav prema samom sebi, a imati STAV je nesto je jako tesko opstjaje u samom coveku I opstaje u okolini koja je ustremila da polako iskoreni ljude sa STAVOM. Tesko je biti svoj I ziveti medju ljudima koji nisu ni pokusali da uspostave kontakt sami sa sobom I sa svetom oko sebe.
Sinoc smo pricali o svemu , a nisam neke ljude videle vise od dvadeset pet godina.Osim sto su se promenili fizicki, psihcki su ostali na nivou dvadestogodisnjaka kada sui m uvek svi drugi krivi, a oni su jadni neshvaceni I neprihavaceni od najblize I sire okoline. Daleko smo od istine dragi moji, zato sto sve sto nam se desava krivi smo sami I niko nam drugi nije nametnuo nase odluke I niko nam nije rekao da budemo tu gde smo sada.Trebalo je raditi na sebi I traziti od sebe vise I nemoguce, teziti savrsenstvu I saterati svoju sujetu I ego u cosak za sva vremena. Nismo mi jadni I nismo bedni ,samo smo lenji da sagledamo sebe iz cetvrte dimenzije zato sto nas ova treca vuce na dole, koreni su duboko I ne daju se tako lako pocupati. Iskoreniti svoje stare navike je ravno odluci uciti grcki ili japanski jezik.Oni nam verovatno nikada nece trebati I treba uloziti dosta truda.Isto je I sa navikama. Napustiti jednu po jednu koja nam nista dobro nije donela je isto sto kidati iz sebe poroke koji su nam ostavili samo haos u dusi I telu I navukli nas na posedovanje.
Posedovati nekoga to I sami znate – nije moguce ni duhovno ni telesno.Duhovno-zato sto nismo na istom duhovnom nivou, a I da jesmo tada zelja za posedovanjem se povlaci ispred potrebe za jedinstvom.Posedovati nekoga fizicki je takodje nemoguce zato sto taj neko nije nikada kompatibilan sa  nama I svi mi imamo drugacije bioenetgetske inpulse koji se ne mogu posedovati.Najmanje od svega sto mozemo doziveti je razocarenje od samoga sebe, ako to ikada sebi priznamo.

Znaci da nam ostaje samo saznanje da cemo biti zadovoljni I srecni ako prihvatimo sami sebe onake kakvi jesmo ili cemo raditi na tome svakodnevno da budemo bolji I sebi I drugima. Voleti sebe je vec deo zapocetog posla koji vodi ka nadgradnji svoje individue, a tako nadogradjeni imao vise snage za neprestanu borbu sa samim sobom I svojim nadja. Borba je kasnije manje bolna, vec prihvacena postaje sastavni deo svakodnevnog zivota. Kad uvece svodimo racunicu sta smo radili I uradili za sebe I druge shvatamo da nismo ni primetili da smo uradili mnogo.

Pokusavam da shvatim da je samo ljubav koja samu sebe daje I prepozna jedina prava ljubav.Ovog puta sam naoruzana strpljenjem I cekam da taj neko ko treba da dodje bude prihvacen I docekan na dostojan nacin shodno mojim mastanjima, a posto ljubav nema rok upotrebe ili trajanja ja sam ovde dosla da budem I zivim ljubav.

Нема коментара:

Постави коментар